نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از قزوین

اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از جابه‌جایی زائران اربعین با اتوبوس بر اساس نرخ مصوب اعلام شده در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین خبر داد.

مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین و مسئول محمور مرکزی عملیات مرز مهران در اربعین حسینی گفت: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از قزوین تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره مبلغ ۶۵۰ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۰ نفره، ۵۲۵ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره مبلغ ۳۷۵ هزار تومان است.

 اسلامی اظهار کرد: برای اعزام زائران از قزوین به مرز مهران ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۰ دستگاه سواری پیش‌بینی شده و از زائران برای تشرف به عتبات عالیات تقاضا می‌شود حتما به پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین مراجعه و یا از طریق سامانه‌های فروش، نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

مسئول محمور مرکزی عملیات مرز مهران در اربعین حسینی گفت: با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کرده و سفر‌های خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین حسینی موکول کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بیان کرد: مسیر‌های پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه ایمن سازی شده است، زائران میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تماس ۱۴۱ اداره کل راهداری و یا با شماره تماس ۳۳۵۵۱۲۲۵ -۳۳۵۵۳۲۶۱ روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار