واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به افتخارآفرینی ناوگروه ۸۶ ارتش

پس از تقدیر رهبر معظم انقلاب از ناوگروه ۸۶ ارتش و خانواده‌های آنان،  برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم از حماسه آفرینی مجموعه ناوگروه ۸۶ تقدیر کردند.

با تقدیر رهبر معظم انقلاب از ناوگروه ۸۶ ارتش و خانواده‌های آنان، کاربران شبکه‌های اجتماعی بار دیگر در توئیت‌هایی از افتخارآفرینی مجموعه فرماندهان و کارکنان ناوگروه۸۶ تقدیر کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار، مأموریت موفق و افتخارآمیز این ناوگروه پیرامون کره زمین را نشانه ایجاد موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امید‌های برآورده شده از دل حرکت و تلاش و سختی دانستند و کاربران نیز با هشتگ «افتخار بزرگ» از عظمت این اتفاق گفتند. کاربران که پیش از این نیز از افتخارآفرینی این ناو گروه نوشته بودند بار دیگر بیان داشتند که حرکت این ناوگروه نمادی از پیشرفت ایرانیان با رویکرد انقلابی در اوج تحریم و سختی است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


بیشتربخوانید 


 امید نریمانی:
٣۵٠ نفر هشت ماه دور از خانواده، دریک فضای فولادی، با سامانه جوی ساخت داخل و بدون توجه به تحریم، بدون تلفات جانی، روی دریا شناوربودن، کلی طوفان و خطر و دشمن رو پشت سرگذاشتن و دوردنیا چرخیدن تا ثابت کنن که یه ایرانی اگه بخواد کاری رو بکنه هیچ‌کسی جرئت متوقف کردنش رو نداره! #افتخار- بزرگ

 احسان شریف:
ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران با این افتخار بزرگ ثابت کرد تمای قله‌های افتخار برای ایرانیان فتح شدنی است. 

 محمد نصوحی:
من به عنوان یک ایرانی شخصاً به شیرمردان نیروی دریایی ارتش کشور عزیزم که این افتخار بزرگ را رقم زدند و کاری کردند که به قول رهبرم معدود کشور‌هایی قدرت آن را دارند انجام دهند، به شدت افتخار می‌کنم.

محمدصالح سلطانی:
نام دریادار شهرام ایرانی پس از مأموریت درخشان و ‎افتخار بزرگ ناوگروه۸۶، رفت کنار نام بلندآوازه سردارانی که زندگی خود را وقف امنیت این ملت کردند؛ قهرمانانی که تاریخ با شکوه ارتش ایران را ساخته و به نقطه افتخارآمیز امروز رسانده‌اند. 

 سعید ساداتی:
افتخار بزرگ یعنی ناوگروه ۸۶ ارتش جلوی غلط زیادی غربی‌ها بایستد و برخلاف آنچه می‌گفتند «اجازه نمی‌دهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند»، حرکت کند و ۳۶۰ درجه دور کره زمین را طی کند. دمتون گرم. 

 حسین زبرجد: 
می‌دونستید کشور‌هایی که مدعی دریانوری حرفه‌ای‌اند ۱۵تا۲۰ روز بیشتر نمی‌تونند تاب آوری روی دریا داشته باشن، اما ناوگروه ۳۶۰ ما ۱۲۰ روز بدون پهلوگیری در ساحل روی موج‌های خروشان شناور بودند! 
این افتخار بزرگ و رکورد جهانی توسط ۳۵۰نفر از فرزندان ایران اسلامی با هدایت رهبری به دنیا مخابره شد. 

 ثنا سعادتی:
به قهرمانان کشورمون افتخار میکنم که هشت ماه به‌دور زمین دریانوردی کردن تا بگن تهدید و تحریم در برابر قدرت ایران هیچی نیست! #افتخار_بزرگ

 سیدمحمدجواد حسینی:
بنویسید در روزگاری که ایران را همه جانبه تحریم کردند، ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی دنیا را دور زد. ایرانی در قید اسارت نمی‌ماند. #افتخار_بزرگ

 سیده راضیه حسینی:
‏ «عبور از بین دو چشم طوفان» بخش‌خیره‌کننده سفر ناوگروه ۸۶ بود. نخبه‌های ارتش، نرم‌افزاری که برای ایران تحریم بود رو ۶۰۰ برابر دقیق‌تر ساختن و با استفاده از اون تونستن همزمان با دو طوفان عظیم اقیانوس آرام در بالادست و پایین‌دست، از مسیر امن بینش با صلابت و سلامت رد بشن. #افتخار_بزرگ

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مرحبا به نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران