رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

عملیات امسال آتش‌نشانی زنجان هشت فوتی و ۴۳ مجروح داشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانان زنجانی در ماموریت‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت کردند که این عملیات‌ها هشت فوتی و ۴۳ مجروح داشت.

مجید امیرفضلی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۳۹۷ عملیات توسط آتش‌نشانی زنجان صورت گرفت که از این آمار ۲۲۹ مورد مربوط به عملیات امداد و نجات و ۱۶۸ مورد مربوط به عملیات خاموش کردن آتش بود.

وی با بیان اینکه از کل عملیات آتش سوزی ۴۹ مورد در فروردین، ۵۴ مورد در اردیبهشت و ۸۳ مورد در خردادماه امسال اتفاق افتاد، اظهار داشت: تعداد فوتی‌ها در عملیات‌های آتش سوزی پنج مورد و تعداد مجروحین هم ۱۷ نفر بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: همچنین از کل عملیات‌های امداد و نجات ۶۸ مورد در فروردین، ۵۵ مورد در اردیبهشت و ۱۰۶ مورد در خردادماه رخ داد که تعداد فوتی‌ها سه نفر و تعداد مجروحین هم ۲۶ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های آتش‌نشانی در حوزه‌های مختلف انجام شده است، گفت: این عملیات‌ها مربوط به آتش سوزی منزل، خودرو، مغازه، باغ و مرتع، وسایل گاز سوز، وسایل برقی، سایت زباله، کارخانه و کارگاه، ضایعات، اماکن، تابلو تبلیغاتی، بازگشایی درب به منظور رهاسازی افراد گرفتار و رهاسازی از آسانسور بوده است.

امیرفضلی تصریح کرد: همچنین درآوردن انگشتری از انگشتان دست، تصادف رانندگی، نجات از چاه، رهاسازی حیوانات و اعضای بدن افراد گرفتار آمده، انفجار منزل مسکونی و نجات افراد غرق شده نیز از دیگر عملیات‌هایی بود که توسط آتش نشانان انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.