۵۰ نخبه در چهارمحال و بختیاری استخدام می‌شود

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۱۰ نفر از جوانان نخبه استان در دستگاه‌های اجرایی جذب شدند و امسال جذب ۵۰ نخبه هدف‌گذاری شده است.

یعقوب طادی در ستاد اقتصاد دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: موتور اصلی و محرک اقتصاد دانش‌بنیان بر عهده نخبگان و نیرو‌های بااستعداد جامعه است از همین رو باید تا می‌توان نیرو‌های نخبه را وارد اقتصاد دانش‌بنیان کرد.

وی جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را از راهکار‌های درگیر کردن مستعدین در اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد و افزود: این مهم، بهره‌وری و کارایی را در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به همراه دارد.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در ادامه معرفی نخبگان به شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر راهکار‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ورود دانشجویان مستعد و نخبه در واحد‌های اقتصادی باعث نیز نه تنها تحول در شرکت‌ها را به همراه دارد بلکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت را تقویت می‌کند.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ورود نخبگان به بازار نیز باعث ایجاد تحول در اقتصاد می‌شود و ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت می‌شود.


بیشتر بخوانید


طادی تربیت نیروی متخصص و متعهد را از مهمترین برنامه‌های بنیاد نخبگان عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای اقتصاد دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان، خانه‌ای برای حضور و فعالیت همه نخبگان و جوانان مستعد است، اظهار داشت:بی‌شک با طرح‌های کارآمد دولت، نیرو‌های توانمند با عزت نفس بالا تربیت خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
هیچ چیزی بی حکمت نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مطمئنا نه کسی قبلا جذب شده نه بعدا جذب خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر یک نخبه دراین چند سال استاندار استان می شد حال استان خوب می شد