رتبه اول جشنواره بین المللی «الف تا» به معلم خویی رسید

معلم خویی در جشنواره بین المللی الگو‌های برتر یاددهی-یادگیری در محور هدیه‌های آسمان رتبه اول کشور را کسب کرد.


معلم توانمند و تلاشگر خویی در جشنواره الگو‌های برتر یاددهی-یادگیری در محور هدیه‌های آسمان رتبه اول کشور را کسب کرد. 
 
 سرپرست آموزش وپرورش شهرستان خوی در این رابطه گفت: تحولات بزرگ در آموزش و پرورش ریشه در تجربیات علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگری دارد که با به روز آوری روش‌های تعلیم وتربیت، ارتقای کیفیت آموزش وپرورش را میسر می‌سازند. 
 
محمدپور با تبریک موفقیت سمیه رحیملو معلم مدرسه شاهد حاج اسمعیل لو خوی، گفت: این معلم توانمند در قالب شیوه اجرای تدریس انفرادی موفق به کسب مقام برتر جشنواره بین المللی "الف تا" یا جشنواره الگو‌های برتر یاددهی-یادگیری  شد. 
 
وی افزود: ۴ هزار و ۹۳۳ معلم علاقمند استان در جشنواره الگو‌های برتر یاددهی- یادگیری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که در دو رویکرد انفرادی و درس‌پژوهی برگزار شد، شرکت کردند.

محمدپور ادامه داد: در مجموع ۲۸۵ اثر منتخب استانی در ۲ رویکرد انفرادی و درس‌پژوهی به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۸ نفر راه یافتگان به مرحله کشوری، ۲ نفر در رتبه سوم منتخب کشوری قرار گرفتند که در اجرای کشوری به صورت زنده به رتبه اول و دوم کشوری دست یافتند.

وی افزود: همه ساله جشنواره الگو‌های برتر یاددهی - یادگیری (جشنواره و رویداد بین المللی الف تا) به منظور توسعه کیفی منابع انسانی، توانمندسازی حرفه‌ای معلمان و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق تدریس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.