دیدار نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده معاونت فناوری رئیس جمهور

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت:نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان با فناوران دیدار و درخواست‌های آنان را بررسی می‌کند.

اکوانی گفت: مهدی رمضانی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان از روز ۲۵ تیر در بنیاد نخبگان استان مستقر می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: آقای رمضانی ضمن دیدار رو در رو با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان با آنان گفتگو می‌کند و در جریان نیاز‌های آنان قرار می‌گیرد.  

وی ادامه داد: برنامه دیدار نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است انجام می شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: هدف از این طرح دریافت مستقیم خواسته‌های نخبگان و فناوران و بررسی نحوه کمک به رفع مشکلات آنان و استفاده از منابع معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان برای خدمت به نخبگان و فناوران استان و مشارکت آنان در برنامه‌های توسعه زیست بوم نخبگانی و دانش بنیان استان است.  

اکوانی از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، دانشگاهی، فناوران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان، صنعت گران، تولید کنندگان، سرمایه‌گذاران و افرادی که طرح یا ایده ابتکاری دارند و تقاضای آنان به نحوی با فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری و یا بنیاد ملی نخبگان مرتبط است دعوت کرد در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ به بنیاد نخبگان استان واقع در «میدان آزادگان، ابتدای خیابان پاسداران جنب شورای اسلامی شهر یاسوج» مراجعه کنند.

 وی ادامه داد: همه تقاضا‌ها ثبت و به دقت بررسی و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

اکوانی اضافه کرد: متقاضیان دیدار، می‌توانید برای هماهنگی با شماره های ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۱ و ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۲ ارتباط برقرار و یا به صورت مستقیم به بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.