بهره برداری از موزه یاسوج در آینده نزدیک با تزریق اعتبارات جدید

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در بازدید از موزه یاسوج از بهره برداری این مکان تاریخی در آینده نزدیک خبر داد.

 وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در دومین سفر کاری خود به استان کهگیلویه وبویراحمد از موزه یاسوج بازدید کرد.
 
سید عزت الله ضرغامی با بیان اینکه امروز روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی است و به همین دلیل به یکی از بهترین موزه های ساخته شده در کشور سر زدیم و امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح شود، گفت: این موزه یکی از بهترین موزه های کشور است که می تواند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد.
 
تزریق اعتبار مجدد به موزه یاسوج؛
 
ضرغامی در بازدید از ساختمان موزه جدید یاسوح با اشاره به اینکه در آینده نزدیک علاوه بر اعتبارات تخصیص داده شده از سفر رئیس جممهوری و استانی، اعتبارات دیگری برای تسریح در راه اندازی موزه یاسوج تزریق می شود.
 
او با تاکید بر اینکه باید تلاش شودمعماری ساختمان موزه، مناسب با فرهنگ و اصالت مردم این منطقه باشد از مسئولان متولی خواست در محوطه سازی و ساختمان سازی این مکان درختهای بلوط قطع نشود و کمترین آسیبی به محیط طبیعی به ویژه درختان و پوشش گیاهی اطراف موزه نرسد.
 
ضرغامی ادامه داد: با توجه به اتمام کار سالن سینمای موزه یاسوج می تواند این سالن به بهره برداری برسد و مردم از این سینما استفاده کنند.
 
 وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه سعی کنیم از همه ظرفیت ها در حوزه گردشگری استفاده کنیم تا باعث روند اقتصاد شود اضافه کرد: هدف ما این است که موزه های ما محل انتقال پیام صلح و دوستی باشند و اگر وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم می توانند پیام رسان خوبی باشند.
 
نقش بارز بخش خصوصی در توسعه گردشگری

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بازدید از پارک آبی یاسوج گفت: نشانه اعتماد دولت از بخش خصوصی در همچنین طرح ها نمایان می شود و بخش خصوصی می تواند در زمینه توسعه گردشگری نقش مهمی ایفا کند.

ضرغامی افزود: دولت سیزدهم آمادگی دارد از هر گونه سرمایه گذاری در حوزه توسعه زیر ساخت های گردشگر حمایت کند.

او ادامه داد: ایجاد پارک آبی در شهر یاسوج نقش مهمی در رونق اقتصادی صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.