راه اندازی سه پایگاه هوایی هلال احمر در آذربایجان غربی در دستور کار

استاندار آذربایجان غربی گفت: به دلیل موقعیت طولی استان، بهره برداری از سه پایگاه هوایی نیاز مبرم استان بوده و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی گفت: وجود یک پایگاه هوایی در مرکز استان کافی نبوده و با توجه به فاصله هزار کیلومتری شمال و جنوب استان، مطالعه ۲ پایگاه هوایی دیگر با تمامی تجهیزات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن موقعیت جغرافیایی استان افزود: وقوع چهار زلزله بزرگ و ۷۰۰ پس لرزه در مدت ۶ ماه، نشان می‌دهد جمعیت هلال احمر استان باید همواره در حال آماده باش باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به زلزله‌های اتفاق افتاده در شهرستان خوی و شهر فیرورق ادامه داد: در این کمک رسانی ۴۷ هزار نفر اسکان داده شدند که نقش مهم و موثر هلال احمر آذربایجان غربی را در مواقع بحرانی نشان می‌دهد.

معتمدیان با تاکید بر کادرسازی جمعیت هلال احمر در استان تاکید کرد: توصیه من به هلال احمر، کادرسازی صحیح است که باید جزو مهمترین‌ها برنامه‌های این جمعیت باشد.

وی در ادامه با تاکید بر سیاسی نبودن جمعیت هلال احمر گفت: تمامی خدمات این جمعیت بر محور بشر دوستانه بوده و کاری به موقعیت و قومیت و مرز‌های کشوری ندارد.

هلال احمر استان با نشان دادن قدرت خود، امدادرسانی قابل توجهی کرده و همین سبب شد تا هلال احمر ایران از رئیس جمهور ترکیه نشان و مدال قهرمانی بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاالقرنین
۰۹:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
از روی چشم و هم چشمی هاتون بوده دیگه !!!!؟