آغاز ساخت مرحله سوم نهضت ملی مسکن در بخش کارگری در دلیجان

با حضور وزیر کار و تعاون عملیات اجرایی مرحله سوم نهضت ملی مسکن در بخش کارگری دلیجان آغاز شد.

با حضور مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان دلیجان، عملیات اجرایی مرحله سوم طرح ۱۰۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن (تعاونی مسکن کارگری سامان گستر موعود دلیجان) آغاز شد. 

مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین آغاز این طرح گفت: ایجاد مسکن کارگری با محوریت تعاونی‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد.

 مرتضوی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دلیجان افزود:  بخشی از این طرح روبه پیشرفت  و عملیات اجرایی  بخش‌هایی از این طرح آغاز شده است که تکمیل این طرح‌ها از جمله برنامه‌های سیاست گذاری شده است.

او اضافه کرد: دولت آیت الله رییسی چند طرح بزرگ در دستور کار دارد که ۲ طرح بزرگ در حوزه  اجتماعی و کمک به آحاد مختلف مردم در دستور کار ویژه است. 

 وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: نخست ایجاد طرح  یک میلیون فرصت شغلی در سال و سپس طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال از جمله رویکرد‌های مهم دولت سیزدهم است وبا جدیت پیگیری می‌شود.

او ادامه داد: بخش قابل توجهی از جامعه هدف کارگری است و مسکن باید به شکل تعاونی پیش برود، ضمن آنکه معاونت تعاون این وزارتخانه متولی ساماندهی و صدور مجوز تعاونی‌ها است.

مرتضوی تصریح کرد:  یک جامعه هدف خود ما هستیم که هدفگذاری شده سالانه تعدادقابل توجهی واحد مسکونی با کمک و مساعدت کارفرما‌ها ایجاد کنیم.

او همچنین گفت: یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان نبود نیروی انسانی و کارگر است که باید حمایت کنیم چرا که دو شهرستان دلیجان و محلات برای توسعه این شهرستان‌ها خمین توسعه واحد‌های تولیدی، سه هزار نفر نیروی کار  نیاز دارد که  در یک نگاه امایشی از سایر مناطق باید  مشکل نیروی کار این شهرستان‌ها تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.