فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک به شهادت رسید/ پیکر شهید اسداللهی فردا تشییع می شود

سرگرد محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک شهرستان بندرلنگه سحرگاه امروز به شهادت رسید.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرگرد محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک شهرستان بندرلنگه سحرگاه امروز در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این ماموریت یکی دیگر از نیرو‌های فراجا هم زخمی شد.

جزئیات درگیری ماموران با قاچاقچیان مواد مخدر

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در خصوص جزئیات این عملیات گفت:ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جا به جایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جعفری گفت: بلافاصله ماموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محور‌های مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودروی سواری که توسط یک دستگاه خودروی دیگر اسکورت می‌شد، مشکوک شده و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

او با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار کردند، گفت: در جریان این تعقیب و گریز متاسفانه خودروی اسکورت با ضربه زدن به خودروی ماموران منجر به واژگونی آن شده که بر اثر این حادثه سرگرد محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی بندر چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: خودروی قاچاقچیان با تلاش ماموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم، در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد و اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سردار جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر و مجموعه انتظامی گفت: ماموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده اند و اجازه جولان به هنجارشکنان و قاچاقچیان را نخواهند داد.

زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسداللهی 

پیکر پاک و مطهر شهید محمدرضا اسداللهی فرمانده پاسگاه انتظامی بندرچارک فردا جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پس از برگزاری نماز جمعه در مصلی شهرستان بندرلنگه بر روی دستان مردم تشییع خواهد شد. 

 

برچسب ها: شهادت ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار