فرماندار مهاباد:

۴۰ مغازه شهرک صنفی کاوه آماده تحویل به اصناف مزاحم شد

فرماندار مهاباد گفت: ۴۰ مغازه شهرک صنفی کاوه در راستای انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر آماده واگذاری شده است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در جلسه ساماندهی و فعال سازی شهرک صنفی کاوه گفت: از مجموع ۸۰ مغازه شهرک صنفی کاوه که مقرر شده توسط شهرداری آماده شود در فاز نخست آن ۴۰ مغازه آماده واگذاری شده است.

وی ادامه داد: چهار رسته مزاحم به ویژه املاک خودرو در خیابان‌های سرداران، محمد قاضی و پیام نور تردد را برای شهروندان سخت و باعث تشدید ترافیک در سطح شهرستان شدند، که به تدریج نسبت به انتقال آن‌ها اقدام خواهد شد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه با افرادی که متخلف در این ارتباط برخورد قانونی خواهد شد، اضافه کرد: در بحث توسعه شهرک صنفی کاوه و واگذاری زمین هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی در این ارتباط موظف به همکاری با شهرداری هستند.

عباسی بیان کرد: انتقال مرکز شماره گذاری و پلاک تعویض نیز به شهرک صنفی کاوه در مرحله نهایی قرار دارد و در کنار آن استقرار یک شعب بانکی و نیرو انتظامی نیز انجام خواهد شد.

بابک رستم پور شهردار مهاباد هم در این جلسه گفت: لیست ۴۰ واحد صنفی از طرف اداره صنعت و معدن برای واگذاری واحد‌های آماده معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنفی کاوه به عنوان قطب صنعتی شهرستان مطرح است، اضافه کرد: اعتبار و ردیف بودجه مشخص برای ساماندهی شهرک صنفی مهاباد در بودجه سال جاری پیش بینی شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

رستم پور اضافه کرد: با دستگاه‌های خدمات رسان نیز برای تسریع در واگذاری واحد‌های دیگر همکاری لازم را انجام خواهیم داد و مسیر ویژه تاکسی نیز توسط سازمان حمل و نقل شهرداری در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.