امام جمعه سمنان:

انکار خدمات دولت سیزدهم جوانمردانه نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: دولت سیزدهم، با وجود مسایل مختلف، در حال کار و فعالیت برای رفع مشکلات است و زیرسوال‌بردن مطلق خدمات این دولت ناجوانمردانه است

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان   در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: جنبش و حرکتی بر علیه دولت سیزدهم ایجادشده، در حالی که دولت آیت الله رئیسی با توجه به همه کمبودها و مسایلِ باقیمانده از گذشته در حال خدمت است.

وی با بیان اینکه نواقصی وجود دارد که دولت بازبینی و بررسی هایی انجام می دهد و نیروها را ترمیم می کند و با این کار در صدد ترمیم نواقص است، تاکید کرد: با توجه به اینکه انتهای امسال انتخابات داریم و سال انتخابات است، برخی آغازکننده مسایلی هستند، مثلا پشت تریبون‌ها حرفهایی گفته می‌شود و هرچه مسایل ریز است برجسته و بزرگنمایی می شود.

امام جمعه سمنان یادآور شد: مقام معظم رهبری شهادت دادند که این دولت مشغول کار است و توصیه هایی هم به دولت دارند، ولی محکوم کردن دولت جمهوری اسلامی مساله دیگری است.

وی گفت که اجرای رتبه بندی معلمان که ١١ سال معطل بود و این دولت زیر بار اجرا رفته است، نمونه ای از خدمات دولت است، اگر چه مشکلات و شاکیانی هم وجود دارند که امیدواریم این مسایل حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار