رسانه‌ها ترفند‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند

استاندار خراسان جنوبی بر خنثی سازی ترفند‌های رسانه‌ای دشمن از سوی رسانه‌های داخلی و استانی تأکید کرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع مدیران اصحاب رسانه استان گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام وتوسعه و پیشرفت استان دو خط قرمز رسانه ها است.

او افزود:هم اکنون رسانه‌های بیگانه تلاش می کنند که دستاورد‌های کشور را ضعیف جلوه دهند و منعکس کنند که رسانه‌ها باید با قدرت بیشتری وارد شوند و ترفند‌های رسانه‌ای آن‌ها را خنثی کنند.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه گفت: در سال ۱۴۰۲ به دنبال این هستیم که در هفته خبرنگار در مرداد برنامه‌های متفاوتی برگزار کنیم که از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها برگزاری جشنواره سواد رسانه یادبود پروفسور معتمد نژاد پدر علم ارتباطات است.

او اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی خبرنگاران هم کارگاه‌های توانمندسازی با حضور اساتید کشور قرار است برگزار شود تا ظرفیت بالقوه استان را به بالفعل شدن تبدیل کنیم.

مدیران رسانه‌های استان هم خواستار تعامل بیشتر مسئولان با رسانه ها، پرداخت بدهی سازمان‌ها و ادارات به نشریات و روزنامه ها، پرداخت تسهلات به رسانه ها، توجه به نیرو‌ها و آموزش خبرنگاران و تزریق آن به خبرگزاری‌ها، مسکن خبرنگاران و اعطای تجهیزات مناسب شدند که قناعت قول پیگیری داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.