رقابت ۳۲۶ کارمند چهارمحال و بختیاری در مسابقات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات کارکنان دولت از ۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه برگزار شد و ۱۹۹ نفر از کارمندان آقا و ۱۲۷ نفر از کارمندان خانم در این مسابقات به رقابت پرداختند.

موعود بنیادی‌فرد امروز در برنامه اختتامیه مسابقات کارکنان دولت گفت: این مسابقات با شعار «کارمند تندرست، خدمت بهتر» در ادارات چهارمحال و بختیاری برگزار و با استقبال گسترده کارمندان روبرو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این مسابقات از ۹ بهمن‌ماه آغاز شد و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه داشت و ۱۹۹ نفر از کارمندان آقا و ۱۲۷ نفر از کارمندان خانم در این مسابقات به رقابت پرداختند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: آقایان در مسابقات مینی‌فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، شنا و آمادگی جسمانی و خانم‌ها در مسابقات داژبال، دارت، تنیس روی میز، شنا و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت کردند.

بنیادی‌فرد بیان کرد: کارمندان استان در تیپ ۳ مقام اول مشارکت کارکنان را به دست آوردند و نیاز است ادارات با تیم‌های برتر برای اعزام به مسابقات کشوری همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: توسعه ورزش کارکنان هدف ماست و در تلاش هستیم کارکنان بتوانند در ساعات کاری به فعالیت بدنی بپردازند تا از مشکلات جسمانی آنان کاسته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار