گروه موسیقی «غوغا» از خراسان‌شمالی به مرحله نهایی جشنواره فجر راه یافت

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: گروه موسیقی "غوغا" به مرحله نهایی سی و هشتمین جشنواره ملی موسیقی فجر راه یافت.

 مسعود مرواری گفت : در مجموع از این استان پنج گروه موسیقی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند که در نهایت گروه موسیقی «غوغا» به مرحله نهایی این جشنواره و برای اجرا انتخاب شد.

او گفت :  فراخوان سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۱۴ آبان ماه تا ۱۷ دیماه بود.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه سرپرست گروه غوغا شایان آدینه زاده می‌باشد، گفت: این گروه موسیقی با حضور در جشنواره موسیقی فجر با نوازندگی دوتار استاد "حسین، ولی نژاد" و "محمدرضا گل افروز" و نوازندگی کمانچه "شهرزاد فروتن"، تار "شیدا فروتن"، دهل و دایره و به سرپرستی "شایان آدینه زاده" سه شنبه دوم اسفند ما ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار کوشک هنر تهران به صورت زنده اجرا خواهند داشت.

مرواری گفت : گروه موسیقی "غوغا" در سال ۱۴۰۱ توانسته با حضور در ۶ جشنواره‌ی معتبر ملی و بین المللی موسیقی و کسب عناوین متعدد برتر استانی و ملی، باعث درخشش نام موسیقی استان خراسان شمالی در بین سایر استان‌های توانمند موسیقی ایران شود.

گفتنی است؛ بخش استانی سی هشتمین جشنواره موسیقی فجر فردا یکم اسفند ماه با اجرای ۱۱ اجرای صحنه‌ای در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.