دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای دختر نوجوان در شهرکرد

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری، از دستگیری فردی خبر داد که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت برای خانم نوجوان نموده بود.

سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع پرونده رسیدگی به آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارشناسان پی‌جوی جرایم سایبری پلیس فتا، موضوع را بصورت ویژه بررسی کردند و با مشاهده مستندات گردآوری شده، صحت ادعای شاکیه محرز شد و با هماهنگی قضایی، شناسایی هویت مجرم سایبری در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


این مقام سایبری ادامه داد: در اولین مراحل مشخص شد که فرد مزاحم، به خوبی از وضعیت خانواده شاکیه اطلاعات زیادی دارد که ظن مأموران را به آشنا بودن متهم تقویت کرد.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام‌شده سرانجام متهم شناسایی شد، بر همین اساس شاکیه اذعان داشت شخص مذکور آشنا و خواستگار سابق ایشان بوده است؛ بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضایی شخص مربوطه دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود که پس از روبرو شدن با مستندات جرم چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در اظهارات خود ابراز ندامت و پشیمانی نمود که در نهایت تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.