۲ فروند بالگرد برای امدادرسانی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف سنگین در این استان گفت: به‌علت بارش شدید برف ۲ فروند بالگرد امروز پنجشنبه برای امدادرسانی هوایی به برخی روستاها، وارد استان می‌شود.

غلامعلی حیدری گفت: هم‌اکنون ۱۲۵ روستای استان همچنان در محاصره برف قرار دارد که بیش از ۱۰۰ روستای آن در شهرستان کوهرنگ است.

وی افزود: به‌علت بارش شدید سنگین برف در ارتفاعات برای بازگشایی ۶۷ روستا در شهرستان کوهرنگ نیرو‌های راهداری و حمل و نقل خوزستان از طرف اندیکا به‌سمت گردنه تاراز و بازفت در حال بازگشایی جاده هستند.


بیشتر بخوانید


حیدری به بسته شدن جاده ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: امکان بازگشایی جاده این روستا‌ها از سمت چلگرد و فریدون‌شهر اصفهان وجود ندارد، اما عملیات بازگشایی آن از طرف لرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۵۰ نفر از در راه‌ماندگان در جاده‌های چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: تردد پنج هزار خودرو گرفتار در گردنه گوشنگلی شهرستان بروجن هم با کمک نیرو‌های راهداری و امدادی ممکن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
به فکر مجهز کردن راهداری ها و اورژانس‌ها و پاسگاههای امداد و بفکر خرید تجهیزات و امکانات و ماشین آلات سنگین برفروب و و لودر و بلدوزر برای این استان کوهستانی و شهرستان ملی کوهرنگ باشید
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۰۸:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
از سمت خوزستان و هوانیروز مسجد سلیمان هم بالگردها میتوانند به کمک مردم حادثه دیده برسند به نظر غرب شهرستان کوهرنگ کمک رسانی از سمت خوزستان آسانتر خواهد بود