مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد خبرداد و گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیست.

محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با بیان این مطلب که مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد بازداشت شده است اظهار کرد: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی عنوان کرد: برپایه همین گزارش و متعاقب انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی ، پرونده‌ای به منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه جانبه به صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی آغاز و نهایتاً با انجام بررسی‌های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضایی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

وی گفت: در فرایند تحقیقات انجام شده برای ۳ نفر از خبرنگاران و یکی از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار تأمین قانونی صادر شد.

درودی افزود:در ادامه تحقیقات انجام شده مربی این مدرسه فوتبال در شعبه بازپرسی حاضر و اتهامات انتسابی به ایشان تفهیم و قرار تأمین مناسب صادر شد.

گفتنی است، دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضایی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.

بر این اساس و مطابق تمام تحقیقات انجام شده هیچ گونه سند و مدرکی دال بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارائه نشده و به اثبات نرسیده است.

خاطر نشان می‌شود دستگاه قضایی در راستای حمایت از بازیکنان این مدرسه فوتبال و پیشگیری از اخلال در امور ورزشی آن‌ها، دستورات لازم را نسبت به مسئولان مربوطه صادر کرده تا با نظارت ویژه، آموزش‌های ورزشی آنان دنبال و پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
پسران‌ زیبای‌ خود‌ را‌ تحویل‌ این‌ مدرسه‌ها‌ ندهیداونها‌ بد‌و‌ خوب‌ را‌ تشخیص‌ نمیدهن‌ خیلی‌ مواظب‌ باشید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
دلم برا خبرنگار میسوزه // آش نخورده و دهن سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
همیشه تجاوز تکذیب می کنید.....یه سری به خیابون ها بزنید...کثافت و فساد از در و دیوار میریزه...یه زمانی خانواده ها نگران اعضای مونث خانواده بودن که کسی بهشون تعرض نکنه...الان پسر بچه ها هم در امان نیستن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
بعد از این همه مدت واقعا خسته نباشید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
خاک بر سرتون که اول میگفتید ، هم چنین چیزی نبوده
خاک بر سر خانواده هایی که در رابطه با این مسائل شکایت نمیکنند و راه را برای آدم های بیمار باز میگذارند .
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۲:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
خبر نگار را برای چه گرفتید چون افشاگر جنایت بوده .به راستی همه افراد و گروه ها در برابر قانون برا برند ؟مرغ پخته خندش می گیره از این سخن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
مربی تخلف کرده باید مجازات بشه ولی چرا خبرنگارانی که به وظيفه اشان عمل کرده وموضوع را رسانه ای کردن مجازات میشوند اینها در اصل باید تشویق شوند شده مثل جریان سیسمونی گیت قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هیچ فردی ؟ واقعا ؟!! واقعا واقعا ؟!!!
Israel
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
خب برا چی اینو بازداشت کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هر کسی خبری رو منتشر کرد اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب
۱۹:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
هیچ فردی!!!
هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند

این قسمتش جالب بود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اعدام
آخرین اخبار