حاتمی: کار سختی مقابل تیم بسکتبال پتروشیمی نفت آبادان داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی با تیم پتروشیمی آبادان همانند سایر دیدارها است و به تیم برنده ۲ امتیاز داده می شود.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره بازی با پتروشیمی نفت آبادان در لیگ بسکتبال اظهار کرد: این بازی همانند سایر دیدار‌های دیگر است و هیچ تفاوتی ندارد و به تیم برنده ۲ امتیاز تعلق می‌گیرد. البته حریف تیم خوبی است و کار سختی پیش رو داریم، زیرا در چند وقت اخیر به وفور بازی کردیم و فشار بازی‌ها زیاد است و امکان مصدومیت بازیکنان وجود دارد.  

او ادامه داد: می‌خواهیم در این دیدار هم با تلاش بازیکنان به یک نتیجه خوب برسیم و هواداران را خوشحال کنیم. بازی قبلی مان مقابل تیم الریاض لبنان بود که خدا را شکر با سعی بازیکنان و حمایت هواداران از آن سربلند بیرون آمدیم. به هر حال حریف تیمی بود که  ستاره‌های زیادی داشت و توانستیم این بازی را که سخت‌ترین دیدارمان بود پیروز شویم. اکنون هم  این بازی را فراموش کردیم و به بازی بعدی خودمان با تیم پالایش نفت آبادان فکر می‌کنیم.  

حاتمی در پایان گفت: در این مدت مسئولان باشگاه شهرداری گرگان ما را حمایت کردند و امیدوارم با کسب نتایج خوب زحمات آن‌ها را جبران کنیم. با توجه به فشردگی بازی‌ها چاره‌ای ندیدم  به جز اینکه به تناوب از سایر نیمکت نشینان هم استفاده کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار