امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان همچنان تداوم دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی ‌به ۳۳۴ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ نجاتگر در قالب ۱۶ تیم عملیاتی حمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اقدام به خدمات رسانی به سیلزدگان ۱۴ روستای شهرستان‌های فنوج، ایرانشهر و نیکشهر استان کردند.

وی ادامه داد: از مجموع سیلزدگان شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان ۸۸ آسیب دیده در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۲۳ دستگاه چادر امدادی، ۹۸تخته موکت، ۹۸ تخته پتو و ۲۲۴کیلوگرم نایلون، ۱۱۹ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۸۸ بسته غذایی یک ماهه، برنج و والور را از جمله اقلام توزیع شده بین سیلزدگان استان عنوان کرد.

وی گفت: هم‌اینک ۲۷ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه موقت در سیستان و بلوچستان با ۲۱۰ نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

میربهاء الدین افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

وی از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۶۷ دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس، وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده به کارگیری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هموطنان در صورت بروز حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار