آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه تبریز

 دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز از آغاز ثبت‌نام سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و گفت: علاقمندان تا سی‌ام دی‌ماه می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

آقای رضایی گفت: فراخوان ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت (ع) با هدف اعتلای ایمان، اخلاق، بصیرت و دانش دینی دانشجویان و زمینه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین (ع) به همراه تدبر و عمل به آموزه‌ها و نیز توسعه فضای معنوی و قرآنی دانشگاه در آذرماه امسال  منتشر شد که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت http://quran ۳۷.dmsrt.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۹ بخش شامل بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی با محوریت قرآن و عترت (ع) در ۴۰ رشته برگزار خواهد شد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تبریز، با بیان اینکه ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال مرحله دانشگاهی بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تواشیح و همخوانی، مداحی و دعاخوانی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، گفت: آزمون کتبی معارفی و رشته حفظ در هفته اول اسفندماه و اختتامیه مرحله دانشگاهی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در اسفندماه برگزار و همچنین مرحله کشوری و ملی نیز به ترتیب در اردیبهشت‌ماه و مردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

آقای رضایی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه است، اظهار کرد: این جشنواره سبب شناسایی استعداد‌های دانشجویی در رشته‌های مختلف خواهد شد که می‌تواند دانشگاه را در رسیدن به اهداف متعالی یاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.