برگزاری مسابقه فرهنگی دوستی با شهدا در شهرستان ایجرود

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود گفت:مسابقه فرهنگی دوستی با شهدا در شهرستان ایجرود برگزار می شود.

 پیشکاری گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و نیز گرامیداشت شهدا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی دوستی با شهدا نمود.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان داشتند و برگزاری این مسابقه بهترین فرصتی است که جوان امروز که تشنه آشنایی با زندگی شهداست شناخت کاملی از شاخص‌های فکری و مکتب آنان کسب نماید.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  هدف از برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای برای شهدا در قالب قطعات شعری و ادبی، انس و الفت هرچه بیشتر جوانان با شهدا، معرفی و وجوه شخصیتی و سبک زندگی آنان به نسل جوان دانست و ادامه داد: آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت‌ها و آرمان‌های شهدای والامقام و زنده نگه داشتن مکتب ایثار و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نیز تبیین ستم و تعدی ستمگران زمان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی است.

پیشکاری افزود: با اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از پیش آحاد مختلف جامعه که نیاز اصلی امروز کشور در شرایط کنونی است راه و خط و اندیشه شهدا را برای همیشه تاریخ زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت.

گفتنی است علاقه مندان می‌توانند قطعات شعری و ادبی و دلنوشته‌های خود برای شهدا را تا ششم مهرماه سال جاری به صورت حضوری با مراجعه به اداره شهرستان و یا در شبکه‌ ی اجتماعی شهرستان ارسال و به برترین آثار هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.