استاندار چهارمحال و بختیاری:

صدا و سیما در موضوع آب شهرکرد، دغدغه مندانه عمل کرد+فیلم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد رسانه ملی و خبرنگاران در انعکاس دغدغه‌های مردم در بحران آب شرب شهرکرد قابل تقدیر است.

حیدری در برنامه تلویزیونی شب‌های بام ایران گفت: خبرنگاران رسانه ملی هم‌پای مسئولان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند.

وی، در خصوص بازگشایی دریچه‌های سد زاینده‌رود و گل‌آلود شدن آب رودخانه زاینده‌رود، افزود: پس از تماس با وزیر نیرو دریچه‌های سد به سرعت بسته شد، باتوجه به اینکه سه استان از آب این سد استفاده می‌کنند، مدیریت سد باید ملی باشد تا شاهد دغدغه و نگرانی مردم نباشیم.

وی گفت: کاهش کدورت آب چشمه کوهرنگ محسوس است و به زودی این چشمه به‌طور کامل وارد مدار خواهد شد، طرح‌های پدافندی نیز برای بحران‌های احتمالی فعال خواهند ماند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم نجیب استان در بحران سیل و آب همراهی بسیار خوبی با مسئولان داشتند، تصریح کرد: عملکرد دولت سیزدهم در استان باید توسط مردم قضاوت شود، قطعا از انتقادات با آغوش باز استقبال می‌کنیم، تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.

حیدری در ادامه در خصوص مشکلات شهرک منظریه شهرکرد، اظهار کرد: در ابتدای امسال، مانور خدمت با بسیج امکانات دستگاه‌های اجرایی با جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در این شهرک آغاز شد و کار برای ایجاد زیرساخت، آسفالت معابر و ایجاد فضای سبز ادامه دارد.

حیدری ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برای تکمیل زیرساخت‌ها به شهرک منظریه اختصاص پیدا کرد که پس از تزریق اعتبار، شهرداری عملیات اجرایی را پیگیری خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روند جذب اعتبارات در چند ماه اخیر سرعت گرفته است، همچنین با تزریق اعتبار پروژه‌های راکد در استان فعال شده‌اند، قطعا ۷۰۰ پروژه راکد استان پس از تزریق اعتبارات سفر ریاست جمهوری تحرک بیش‌تری خواهد داشت.
حیدری اظهار کرد: خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف قابل توجه است، برای مثال در حوزه بهداشت و درمان با انجام واکسیناسیون گسترده در پیشگیری بیماری کرونا، شاهد توفقیات در کنترل بیماری بودیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی فعال و متوازن وارد شد، گفت: همچنین دولت توفقیات خوبی در حوزه مسکن ملی، تجارت خارجی و محرومیت‌زدایی داشته است.

حیدری با بیان اینکه سفر‌های ریاست جمهوری به استان‌ها با هدف تحقق عدالت اجتماعی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان افزون بر ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد که بخشی از این اعتبارات به استان ابلاغ شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفته دولت سال‌جاری بیش از ۳۰۰ طرح افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین ۹۱ طرح در این هفته کلنگ‌زنی خواهد شد، تمرکز دولت در استان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی با تاکید بر اینکه جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال ۱۴۰۰ مورد تاکید است، گفت: روند جذب اعتبارات در چند ماه اخیر سرعت گرفته است، همچنین با تزریق اعتبار پروژه‌های راکد در استان فعال شده‌اند، قطعا ۷۰۰ پروژه راکد استان پس از تزریق اعتبارات سفر ریاست جمهوری تحرک بیش‌تری خواهد داشت و استان تبدیل به یک کارگاه برای تکمیل این پروژه‌ها خواهد شد.

حیدری با اشاره به اینکه توسعه راه‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری را از بن‌بست خارج خواهد کرد، یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص پیدا کرده است، همچنین در صورت استقبال مردم، تعداد پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهرکرد نیز افزایش پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با کار روتین و اداری نمی‌توان مسائل و مشکلات مردم را حل کرد، بنابراین کار جهادی در اولویت کاری دولت در استان قرار دارد، اما نباید کیفیت را فدای سرعت کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.