میزخدمت اقتصادی همزمان با سفررئیس جمهور

مدیرکل دارایی استان کرمان گفت: در سفر رییس‌جمهور به کرمان میز ارتباطات مردمی ادارات دارایی و اقتصادی در کرمان برگزار می شود.

صادق سلطانی نژاد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در آستانه سفر ریاست محترم جمهور و هیات دولت و همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به کرمان،  از راه اندازی میز خدمت ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی  خبر داد.

او با بیان اینکه سفر رییس‌جمهور و هیات دولت در روز جمعه ۲۱ مردادماه به کرمان انجام می شود گفت:میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی، روز‌های پنج شنبه و جمعه این هفته در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی واقع در خیابان قدس در خدمت مراجعان محترم می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان  اظهار کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به صورت تمام وقت در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مردادماه به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل میز ارتباطات مردمی حضور خواهند داشت.

سلطانی نژاد بیان کرد: مراجعان  می‌توانند مسائل و مشکلات خویش در خصوص امور بانکی، تسهیلات تبصره۱۸، امور بیمه ها، امور مالیاتی، گمرکات، اموال تملیکی، بورس، سرمایه گذاری  از طریق میز خدمت مستقر در این اداره کل به صورت حضوری پیگیری نمایند.

او  تصریح کرد:فعالیت میز خدمت در روز‌های یاد شده از ساعت ۸صبح تا ۱۸ عصر به صورت تمام وقت  برقراراست.

برچسب ها: میزخدمت ، دارایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار