سرپرست فرمانداری نهبندان

تعامل مدیران با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی تعامل آن اداره با رسانه‌ها و خبرنگاران است.

سرپرست فرمانداری نهبندان در جلسه تقدیر از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه‌ای شهرستان، از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی شهرستان خبر داد و گفت: شاخص‌هایی برای ارزیابی دستگاه‌های دولتی تعیین شده که یکی از این شاخص‌ها تعامل با رسانه‌ها است و دستگاه‌هایی که نمره پایینی در این ارزیابی داشته باشند در شورای اداری معرفی خواهند شد.

 ایروانی افزود: نقد سازنده همیشه باعث پیشرفت است و تا زمانی که نقدی نباشد رشد انجام نمی‌شود.

او ادامه داد: مسئولان و خبرنگاران شهرستان اتاق فکری تشکیل دهند و برای مسایل شهرستان سناریونویسی کنند که یکی از این سناریو‌ها پاسداشت روز نهبندان است و باید به آن بیشتر پرداخته شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها سلاحی در دست دارند که مدیران از آن بی بهره اند و از این رو سلطه گران دنیا به خوبی به قدرت رسانه پی برده و از آن در جهت منافع خود استفاده می‌کنند.

 ایروانی خبرنگاران را دیدبان‌های جامعه دانست و گفت: خبرنگاران می‌توانند عرصه تحولات اجتماع را پیش بینی کرده و از این طریق به مدیران می‌توانند گرا بدهند.

او با بیان این که خبرنگار یک جایگاه کلیدی دارد و باید به راهبرد‌ها و استراتژی‌ها توجه کند، گفت: خبرنگاران و مدیران باید یک برنامه راهبردی با برشی از سند توسعه شهرستان برای خود ترسیم کنند و باید کاری کرد که واژه محرومیت از چهره شهرستان برچیده شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان نیز در این جلسه به بیان مسایل و مشکلات پیش روی رسانه‌های کاغذی در شهرستان پرداخت و گفت: قانون مطبوعات تغییری نداشته و هنوز همان قوانین قدیمی در مورد نشریات کاغذی اعمال می‌شود و از سویی نشریات استانی همکاری خوبی با شهرستان ندارند.

هاشمی به رشد قارچ گونه شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی از سوی افراد غیر متخصص منتشر می‌شود که بازخورد نامناسبی در جامعه دارد که متاسفانه در قانون سازوکاری برای ساماندهی و کنترل این شبکه‌ها در شهرستان‌ها وجود ندارد.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نهبندان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.