معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

ارومیه میزبان مسابقات ورزشی بین المللی خواهد بود

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبان مسابقات ورزشی ملی و بین المللی خواهد بود.

محمد آزادی امروز ۲۸خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان برنامه ریزی شده ارومیه در آینده میزبان مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی و ارومیه در سال جاری رویداد‌های بزرگ ورزشی را میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از اردو‌های تیم ملی والیبال نوجوانان، جودو و تنیس و چندین مسابقه  از جمله این میزبانی‌ها بود.

آزادی با اشاره به میزبانی خوب استان در مسابقات تنیس خاکی سال گذشته خاطر نشان کرد: باتوجه به شرایط خوب استان و کیفیت بالای میزبانی در سال گذشته امسال نیز میزبانی مسابقات تنیس نوجوانان زیر ۱۸ سال آی تی اف به ارومیه واگذار شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: میزبانی مسابقات ورزشی و اردو‌های تیم ملی در توسعه و اعتلای ورزش استان تاثیر گذار است.

وی یاد آور شد: میزبانی‌ها از رویداد‌های ورزشی موجب شناساندن ورزش و فرهنگ کشور و آذربایجان غربی به دنیا شده و در کنار آن فرهنگ ایرانی و امنیت کشور و استان به دنیا نمایش داده می‌شود.

آزادی ادامه داد: برنامه ریزی‌های انجام شده تا از مسابقات و اردو‌های ملی میزبانی کنیم تا در کنار میزبانی از تیم‌ها، حضور ورزشکاران ملی، محکی برای ورزشکاران و مربیان استان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.