۱۷ هزار واجد شرایط مسکن ملی در استان سمنان وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در راستای اجرای طرح جهش ملی مسکن استان تاکنون ۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند.

آقای حمیدی گفت: در راستای اجرای طرح جهش ملی مسکن و در حوزه تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان، تاکنون ۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده که از این تعداد ۳۵۰۰ نفر وجوه مربوطه را واریز کردند و در برنامه امروز برای یک هزار و ۴۰۰ واحد تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان می گوید: عملیات آماده سازی زمین در این سایت از مدتی قبل آغاز شد و از امروز اقدامات مرتبط با واگذاری اراضی به متقاضیان به انجام خواهد رسید و از واحد‌های پیش بینی شده در این سایت، تعداد ۱۰۰ واحد به بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۸۵۰ واحد نیز به متقاضیان عادی واگذار خواهد شد.

آقای حمیدی گفت: برای تأمین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح جهش ملی مسکن به صورت همزمان اقداماتی در شمال و جنوب شهر سمنان به انجام رسیده و مقرر شد تا زمینی با مساحت ۸۵ هکتار و همچنین زمینی دیگر به مساحت ۲۳ هکتار در همجواری دانشگاه پیام نور اختصاص یابد که به این ترتیب تا چهار سال آینده مشکل زمین برای متقاضیان نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.