صدور مجوز‌های کسب و کار از طریق درگاه ملی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: با پیگیری‌ و هماهنگی‌های انجام شده، دریافت مجوز کسب و کار از طریق درگاه ملی انجام می شود.

صادق سلطانی نژاد گفت: صدور استعلام‌های لازم برای صدور مجوز نیز از طریق درگاه ملی و استانی انجام پذیر است.

به گفته او، صدور مجوز‌های گردشگری از طریق سامانه‌های سادرا و سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) و صدور مجوز‌های صنایع دستی نیز از طریق درگاه ملی mojavez.lrانجام می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان می‌گوید: صدور مجوز کسب و کار توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان (معاونت غذا و دارو) از طریق سامانه TTAC و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بم نیز از طریق درگاه ملی انجام پذیر است.

به گفته سلطانی نژاد، صدور مجوز‌های کسب و کار توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بم را از طریق سامانه غذا و دارو اعلام کرد.

او گفت: صدورکلیه مجوز‌های کسب و کار اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب، جهاد کشاورزی شمال، جهاد کشاورزی جنوب و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق درگاه ملی صادر می‌شود.

به گفته او، استعلام‌های لازم برای صدور مجوز‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت، معدن و تجارت جنوب استان، جهاد کشاورزی جنوب و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز از طریق درگاه استانی صورت می‌گیرد.

برچسب ها: دارایی ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار