حضور۴۰خبرنگار خارجی در اختتامیه جشنواره خلیج فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ۴۰خبرنگار و فیلمبردار رسانه های خارجی مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس را پوشش خبری می دهند.

 مهدی جهانگیری گفت:دوازدهمین جشنواره بین المللی خلیج فارس از ۲۵فروردین در شهرهای مختلف هرمزگان آغاز شده است و روز دهم اردیبهشت با اهتزاز پرچم ایران بر ناوشکن جماران و گلباران خلیج فارس با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و مراسم اختتامیه و تقدیر از شرکت کنندگان و پژوهشگران برگزیده حوزه خلیج فارس پایان می یابد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشست تاریخ بندرعباس به روایت تصویر،کارگاه آموزشی موبایل گرافی خلیج فارس،کارگاه آموزشی تولید محتوای پوستری با موضوع خلیج فارس،کارگاه آموزشی سینمای خلیج فارس وجشنواره عکس مردمی (موبایلی ) خلیج فارس بخشی از برنامه های این جشنواره است که از هفته پایانی فروردین آغاز شده است.

جهانگیری برگزاری نمایشگاه عکس ، اجرای دیوارنگاره خلیج فارس ، اکران فیلم های با موضوع خلیج فارس در سینما ستاره جنوب بندرعباس را از دیگر بخش های این جشنواره اعلام کرد.

این مسئول فرهنگی همچنین از برگزاری جشن مردمی همراه با اجرای موسیقی محلی توسط گروه هایی از هرمزگان و بوشهر در بوستان ساحلی غدیر (زیر پرچم) از هشتم تا دهم اردیبهشت خبر داد و گفت: یکی از ویژگی های دوازدهمین دوره جشنواره خلیج فارس ، گسترش برنامه ها در تعدادی دیگر از شهرهای استان است.

وی اضافه کرد: برنامه ها علاوه بر مرکز استان در بندرلنگه، بندرکنگ ،میناب و رودان نیز برگزار شده است.

جهانگیری همچنین از رونمایی طرح چند کتاب در حوزه خلیج فارس و حضور مهمانان ویژه در آیین پایانی خبر داد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رایزنی ها برای حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس یکی از کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در اختتامیه جشنواره ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.