طرح ملی مسکن فردوس روی ریل اجرا

فرماندار فردوس گفت: طرح جهش ملی باید شتاب بیشتری گیرد و تمام مدیران باید بطور جد پیگیر باشند تا مصوبات جلسه شورای مسکن اجرایی شود.

 روشن در اولین جلسه شورای مسکن ملی فردوس گفت: ساخت مسکن و واگذاری آن به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت گیرد.

او  در خصوص به ثمر رساندن دو طرح مهم نهضت ملی و جهش ملی مسکن گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی  برای انجام این طرح بسیج شوند و  با مدیرانی که در بخش مسکن مردم سهل انگاری  می کنند، برخورد خواهد شد.

فرماندار فردوس به برگزاری جلسات شورای مسکن در هر ۱۵ روزی  اشاره کرد و گفت: طرح ۸۸ واحدی بنیاد مسکن تا هفته دولت باید به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس  در این جلسه گفت:  در شهرستان فردوس ۳هزار و ۶۷۸ نفر در طرح نهضت ملی  مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد  یک هزار و ۱۷۰ نفر تایید شدند و ۳۱۱ نفر انصراف و ۸۹۴ نفر در انتظار بررسی هستند.

عربی گفت: در شهر اسلامیه نیز از ۴۳۱ نفر ۱۱۸ نفر تایید و ۱۴۲ نفر در انتظار بررسی هستند.

او گفت: در مجموع در دو مرحله  ۴۲ هکتار برای  تامین  زمین آماده واگذاری است و براین اساس با ویلایی شدن مسکن ملی مشکلی نخواهیم داشت.

 عربی در زمینه تسهیلات بافت های فرسوده گفت: برای بافت‌های فرسوده شهری ۳۰۰ میلیون تسهیلات با سود ۹ و نیم درصد و ۵۰ میلیون با سود ۱۸ درصد تعلق می‌گیرد و برای اجاره منزل در مدت نوسازی، ۱۴ میلیون تسهیلات پرداخت می شود.

کاظم مهمانی رئیس بنیاد مسکن فردوس نیز خواستار دادن مهلت تکمیل وجه به طرح در دست ساخت ۸۸ واحدی این بنیاد شد تا واحد‌های نیمه ساز هر چه زودتر تکمیل و متقاضیان بتوانند واحد خود را انتخاب نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.