افتتاح زمین چمن مصنوعی در شیراز

زمین چمن مصنوعی مجتمع ولایت با نام حضرت امام حسن مجتبی(ع)، به بهره برداری رسید.

سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت که به نام دومین امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی(ع) مزین شده است، ساخت و بهره برداری از اماکن و فضاهای ورزشی را موجب هدایت جوانان به سوی ورزش و از مصادیق امر به معروف عنوان کرد.

 حسینی، ضمن برشمردن فضائل، خصوصیات و مظلومیت آن امام بزرگوار، گفت: امام حسن مجتبی(ع) منشا خیر، برکت و کرامت است و تمام درآمد خود را صرف کمک به نیازمندان و امور خیر کرده بودند.

او ساخت این زمین ورزشی را کاری مبارک و خیر خواند که برای جوانان و در راستای امور فرهنگی و تقویت روحیه ورزشکاری در مجموعه سلامت استان انجام شده است.

حسینی گفت: امر به معروف به معنی ایجاد شرایط انجام کار خیر و درست برای جوانان و دانشجویان است و این اقدامات، نهی از منکر را نیز به همراه دارد.

محسن داوودی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز گفت: متراژ این زمین ورزشی حدود ۹۰۰ متر مربع است که مراحل آماده سازی آن از سال ۱۳۹۹ آغاز شده و در حال حاضر و همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) به مرحله بهره برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار