دیدار فرماندهان ارتش دراستان با خانواده شهیدان برگی

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در استان باحضور در خانه شهیدان ابراهیم و حسن برگی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نزدیک در جریان زندگی خانواده آن‌ها قرار گرفتند.

در این دیدار آقای امیرشفیعی ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند گفت:امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است چرا که با تربیت فرزندان انقلابی وتقدیم ان‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی میهن اسلامی شده اند.

 شهدا مایه عزت و آبروی انقلاب اسلامی هستند و ادامه راه آن‌ها کشور را از همه آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

همه ملت ایران خود را مرهون شهدای سرافراز انقلاب و اسلام می‌دانند و اگر ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام نبود، این کشور سرنوشت دیگری داشت.

خانواده‌های معظم شهدا دین بزرگی بر گردن ما و جامعه دارند و ما مدیون فداکاری این قشر از جامعه هستیم.

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به پاس صبر و استقامتی که در این عرصه از خود نشان دادند، در پیشگاه خدای متعال اجر بزرگی دارند و پاداش آنان کمتر از شهدا نیست.

زیرا آن‌ها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و میهن خود تقدیم انقلاب کردند و ماهم باید نام ویاد شهدا را زنده نگه داشته وبه دیدار خانواده شهدا رفته و آنهاشاد کنیم.

شهیدابراهیم برگی خلجان متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۰ که کم سن‌ترین شهید نهضت انقلاب اسلامی بود و در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در جریان انقلاب اسلامی ایران در تبریز به شهادت رسید و بسیجی شهید حسن برگی خلجان متولد اول دی ۱۳۴۷ در تبریز که ۲۴ بهمن ۱۳۶۳ در جزیزه مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

روحشان شاد، یادشان گرامی وراهشان پررهروباد.

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار