اکران اختصاصی مستند (غیررسمی ۴) در رشت

مسئول دفتر مطالعات رسانه‌ای (عصر روایت‌ها)، از اکران اختصاصی مستند (غیررسمی ۴) در رشت و ویژه فعالان فرهنگی استان گیلان خبر داد.

علی دارا با اشاره به رویکرد جدید جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در حوزه رسانه گفت: دفتر مطالعات رسانه‌ای (عصر روایت‌ها) بازوی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در حوزه توانمندسازی رسانه‌ای در دوران جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین است.

به گفته مسئول دفتر مطالعات رسانه‌ای (عصر روایت‌ها)، برگزاری دوره‌های توانمندسازی در زمینه تکنیک‌های عملیات روانی، اقناع‌سازی، سوژه یابی را بخشی از اقدامات این دفتر مطالعات رسانه‌ای است و امروز لازمه مقابله با اقدامات رسانه غرب، شناخت نقاط ضعف، نقاط قوت، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های آن‌ها است.

اکران مستند (غیررسمی ۴) به عنوان اولین برنامه دفتر مطالعات رسانه‌ای (عصر روایت‌ها) است و روایتی از دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طنزپردازان کشور است که ویژه جمعی از فعالان فرهنگی استان گیلان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اکران خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه، مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را ازطریق پیام رسان واتساپ به شماره تماس ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند.

این برنامه روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۲۰ و با حضور آقای پورغلامی نماینده معاونت فرهنگی و مدیر حوزه تولید محتوای دفتر و نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.