تحقق ۸۶ درصدی تعهد ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی

۸۶.۳ درصد تعهد خراسان جنوبی در ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد تحقق یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص ثبت اطلاعات اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ در سامانه‌ی ملی رصد؛ از ابتدای سال تا کنون ۸۶.۳ درصد تعهد استان محقق شده است.

او گفت: ثبت ۱۱ هزار و ۳۶۱ اشتغال تعهد استان بوده که تا کنون ۹ هزار و ۸۱۰ مورد اشتغال معادل ۸۶.۳ درصد تعهد پیش بینی شده، توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

اشرفی گقت: از مجموع ۹ هزار و ۸۱۰ مورد اشتغال ثبت شده خراسان جنوبی در سامانه رصد؛ تعداد هزار و ۷۴۹ مورد در بخش ساختمان بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گقت: بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه، بیش‌ترین تعداد اشتغال ثبت شده مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۲ هزار و ۳۰۷، طبس با هزار و ۷۵۴، قاینات با هزار و ۳۹۱ و نهبندان با هزار و ۲ مورد بوده است.

او گفت: بیشترین اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ۲ هزار و ۸۰۶ مورد و معادل ۱۱۶ درصد تعهد پیش بینی شده، و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با هزار و ۳۶۳ مورد و معادل ۱۲۵ درصد تعهد پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ بوده است.

اشرفی گفت: امیدواریم با همت و تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بتوانیم صددرصد تعهدات پیش بینی شده در سامانه رصد به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی اشتغال استان را تا پایان سال محقق نماییم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.