معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

تهیه تولیدات فاخر در معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام با همکاری و مشارکت سمن‌ها

سرهنگ یاسمی از تهیه تولیدات فاخر با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه عفاف و حجاب، گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با توجه به رسالت و وظایف ذاتی خود در زمینه پیشگیری اجتماعی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به جهت استفاده از پتانسیل‌های موجود علی الخصوص توان ادارات و نهاد‌های همسو، طی امسال اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان نمود تا بتوان از این طریق و با استفاده از ظرفیت دو سازمانی اقدامات موثری در زمینه پیشگیری اجتماعی از جرائم و آسیب‌ها انجام دهد.

او افزود: در خرداد ماه امسال معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام با همکاری و تعامل خوب اداره کل ورزش و جوانان استان و مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف اقدام به فراخوان تولید محتوا با موضوعات فیلم کوتاه، موشن گرافی، اینفو گرافی و انیمیشن کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: پس از درج فراخوان در کانال‌های فضای مجازی، بیش از ۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از ارزیابی و مطالعه سناریو‌های ارسالی با همکاری ۲ سازمان، ۵ اثر برگزیده انتخاب و جهت تولید محتوا در اختیار یکی از هنرمندان استان قرار گرفت.

آثار تهیه شده جشنواره شامل نقش بی بندو باری و بدحجابی در شیوع فساد، آثار و اهمیت حجاب، ریشه‌های بد حجابی و فلسفه حجاب در اسلام در قالب موشن گرافی هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.