استاندار بوشهر:

با تحمل سختی‌ها،جنگ اقتصادی به استقلال اقتصادی منجر می‌شود

استاندار بوشهر گفت: ان‌شاءالله با تحمل مردم، از سختی‌ها عبور می‌کنیم و بدون شک نتیجه جنگ اقتصادی منجر به استقلال اقتصادی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جمع آزادگان ۸ سال دفاع مقدس با تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع)، بیان کرد: شهدا، آزادگان، جانبازان و دیگر پیشکسوتان عرصه ایثارگری نقش اصلی در حفظ انقلاب اسلامی در روز‌ها و شرایط سخت داشتند و اکنون هم جامعه ایثارگری این وظیفه را بر عهده دارد.

او با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن افزود: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، انواع توطئه و ترفند علیه نظام اسلامی اجرا کرده و اکنون جنگ همه جانبه اقتصادی را آغاز کرده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: زمانی رزمندگان در جنگ نظامی در حفاظت از خاک و سرزمین ایثارگری می‌کردند و ایران اسلامی در شرایطی سخت، نیازمندی‌های دفاعی را به سختی تامین می‌کرد درحالی که به دشمن ما تمام سلاح‌ها و امکانات را تحویل می‌دادند.

محمدی‌زاده گفت: توانمندی و ظرفیت ایران اسلامی در تولید سلاح‌های نظامی امروز با خلاقیت، تلاش و توانمندی جوانان و متخصصان ایرانی بسیار ارتقا یافته است به‌گونه‌ای که انواع موشک نقطه‌زن با برد چند هزار کیلومتر ساخته می‌شود.

او با اشاره به اینکه سختی‌های آزادگان و ایثارگران در زندان‌های رژیم ظالم بعث عراق قابل تصور نیست، نتیجه ایستادگی‌ها، مقاومت‌ها و اخلاص رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را موفقیت و پیروزی امروز کشور دانست چنانکه جمهوری اسلام ایران این‌قدر قدرتمند است که وقتی آمریکا  جنایت بزرگی مرتکب می‌شود و فرمانده و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به شهادت می‌رساند، جمهوری اسلامی، می‌تواند بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه را با موشک بمباران کند.

استاندار بوشهر با اشاره به فرار آمریکایی‌ها از کشور‌های منطقه، افزود: همان‌گونه که دشمن در حال شکست و عقب‌نشینی است، ایران اسلامی در حال پیشروی و موفقیت است.

محمدی‌زاده با اشاره به جنگ اقتصادی علیه ایران، بیان کرد: دشمن در جنگ نظامی حریف جمهوری اسلامی ایران نشد، و اکنون درصدد است از طریق جنگ اقتصادی اهداف مورد نظر خود را محقق کند و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را بسیج کرده‌است تا ایران را در محاصره و سختی‌های بیشتر قرار دهد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در جنگ اقتصادی تحریم، مسدود کردن فعالیت‌های اقتصادی و فروپاشی حوزه‌های اقتصادی مطرح است و بررسی‌ها نشان می‌دهد هر جا ایران اسلامی در بخش اقتصادی به موفقیت می‌رسد پس از مدتی با فشار‌های دشمنان، برای آن بخش مشکل ایجاد می‌شود که این امر نشان از اقدام‌های هدفمند دقیق و شناسایی شده دشمن با همکاری عوامل نفوذی آن است.

استاندار بوشهر جنگ اقتصادی همه جانبه را سبب فشار شدید معیشتی و اقتصادی به مردم دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی آن قدر قدرتمند و قوی است که به‌راحتی از این مرحله هم عبور می‌کند و پیروز می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: همان‌گونه که  تحمل سختی‌ها از سوی رزمندگان و آحاد مردم باعث شد کشور به استقلال دفاعی و امنیتی دست یابد، ان‌شاءالله در جنگ اقتصادی نیز با تحمل مردم، از این سختی‌ها عبور می‌کنیم و بدون شک نتیجه جنگ اقتصادی منجر به استقلال اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.