مهابادی: بازی‌های اول لیگ از سختی خاصی برخوردار است

سرمربی تیم خوشه طلایی با وجود سختی بازی اول لیگ دسته یک بازیکنان ما خوب ظاهر شدند.

مهابادی سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه پس از اولین پیروزی شاگردانش در خصوص این بازی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بازی‌های اول لیگ دسته اول از سختی خاصی برخوردار است، اما بازیکنان ما خوب ظاهر شدند.

مهابادی افزود: در نیمه اول بازی بخاطر گرمای هوا و زمین سرعت تیم گرفته شد، ولی می‌توانستیم دوگل دیگر نیز به ثمر برسانیم.

او اظهار کرد: در نیمه دوم حریف به سانتر توپ‌های بلند روی آورد و محدودیت موقعیتی برای آن‌ها ایجاد شد، ولی اگر تیم ما در ضد حمله دقت بیشتری از خودشان نشان می‌دادند، حداقل سه فرصت جدی داشتند.

سرمربی خوشه طلایی بیان کرد: اعتراض به نظرات داوری طبیعی است، اما صحنه‌ای که قضاوت داوران روی آن تاثیرگذار بر نتیجه باشد؛ در این بازی نداشتیم.

بلادی سرمربی ویستا توربین هم با گلایه از داوری این مسابقه گفت: و اصلا از این قضاوت راضی نیستم و از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتظار دارم که بر روی چیدمان داوری دقت بیشتری کنند.

بلادی افزود: در این بازی صحنه‌هایی وجود داشت که پنالتی برای ما بود که توجهی نشد، مخصوصا در نیمه‌ی اول بازی اتفاقاتی افتاد، که جای تعجب دارد و در لیگ یک شاهد اینگونه حوادث هستیم.

او اضافه کرد: واقعا امروز بازی برای ما و توپ‌های ما امروز گل نشد و شاید هم داور بازی را خیلی کنترل کرد.

سرمربی ویستا توربین بیان کرد: از لحاظ فنی در شرایط ایده آل نبودیم و تیم حریف نیز با استفاده از موقعیت نیمه اول، توانستند به گل برسند.

در این بازی زردپوشان ساوجی میهمان خود تیم تازه صعود کرده ویستا توربین تهران را با شکست یک بر صفر بدرقه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.