امیر صباحی‌فرد:

بیماران صعب‌العلاج در اولویت واگذاری امکانات رفاهی و تسهیلات هستند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بیماران صعب العلاج نیروی پدافند هوایی در اولویت واگذاری امکانات روحی و رفاهی و تسهیلات بلاعوض هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور و دیدار چهره به چهره در منزل برخی از خانواده‌های کارکنان این نیرو که دارای بیماران صعب العلاج هستند، اظهار کرد: براساس دسته بندی صورت گرفته به صورت مداوم کمک‌های مستمری به حساب بیماران صعب العلاج واریز خواهد شد تا حداقل دردی از درد‌های این قشر آسیب پذیر جامعه درمان شود.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند (ما می‌خواهیم اگر کسی در خانواده مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگیری نداشته باشد)، افزود: وظیفه خود می‌دانیم که از بیماران صعب العلاج و خانواده‌های آنان حمایت لازم را به عمل آوریم و آن‌ها را تحت پوشش همه جانبه قرار دهیم.

سرتیپ صباحی فرد ادامه داد: بیماران صعب العلاج باید در اولویت واگذاری خانه‌های سازمانی باشند و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است و یا اگر در حال حاضر در خانه‌های سازمانی ساکن هستند نیز به سکونت خود در این منازل ادامه بدهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه برخی از کارکنان این نیرو علی رغم اینکه خود و یا احدی از خانواده دارای بیماری صعب العلاج است، کماکان با انگیزه و روحیه خوب مشغول انجام وظیفه می‌باشد، تصریح کرد: اهتمام، تعهد و تعصب در خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی توسط کارکنان ولایی نیروی پدافند قابل توصیف نیست، اما مایه غرور و مباهات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار