بازگشایی محور کهنوج -بندرعباس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: محور کهنوج_بندرعباس با همت راهداران‌ کهنوجی در کمتر از ۳ ساعت بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مسعود جمیلی ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز تصادف و واژگونی هم زمان ۲ دستگاه تانکر مخصوص حمل گاز در محور بزرگراهی خلیج فارس در محدوده روستای بارگاه شهرستان کهنوج عصر امروز این محور به مدت ۳ ساعت درمحل لاین رفت به سمت استان هرمزگان دچار انسداد شد.

مسعود جمیلی بیان کرد: با توجه به اطلاع اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج از زمان بروز حادثه راهداران به محل اعزام و ضمن ایمن سازی محل، مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه در مسیر لاین دیگر به صورت ایمن ایجاد شد.

او افزود: با توجه به واژگونی دو دستگاه تانکر ویژه حمل گاز و انسداد کامل مسیر با نظر کارشناسان ایمنی و پلیس راه و تاییدیه ایمنی عملیات بازگشایی محور با دستگاه‌های راهداری و جرثقیل انجام و این مسیر در حال حاضر باز و تردد در آن جریان دارد.

مسعود جمیلی با اشاره به حضور راهداران در محل حادثه و سبک شدن بار ترافیکی محور گفت:در زمان بروز حوادث رانندگی و اتفاقاتی از این دست اطلاع رسانی به شماره ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل می‌تواند مجموعه راهداری و دیگر دستگاه‌ها را در حضور به موقع در محل کمک کند تا شرایط ایمن تردد را فراهم نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.