تعطیلی تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر یاسوج

همه تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر یاسوج تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به اینکه وضعیت رنگ بندی بیماری کرونا در این شهرستان نارنجی است لذا همه تفرجگاهها، پارک ها، باغ‌های ادارات دولتی و خصوصی تا رسیدن به وضعیت مناسب مسدود و تعطیل است.


مجید احمدی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته به خاطر ساده انگاری و عادی انگاری، برخی باغداران خودسرانه اقدام به بازگشایی و فعالیت کردند افزود: با نظارت مستمر گروه‌های بازرسی از باغ‌های شهر یاسوج این موضع از امروز به طور جد کنترل می‌شود.

آقای احمدی ادامه داد: از امروز ۱۲ تا ۱۸ خرداد ماه همه ورودی‌ها و خروجی‌های اصلی و فرعی شهرستان بویراحمد کنترل و رصد می‌شود.

او گفت: از ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی جلوگیری و در صورت مشاهده ضمن جریمه، برگشت داده می‌شوند.
احمدی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازار شهر یاسوج را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بازاریان در صورت ادامه همین روند اجازه فعالت دارند و در غیر این صورت به مدت سه هفته تعطیل می‌شوند.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در صورت بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی خطر قرمز شدن این شهرستان را تهدید می‌کند، گفت: برگزاری برخی عروسی ها، شرکت گسترده مردم در تجمعات به ویژه مراسم تشییع جنازه ها، تجمعات انتخاباتی و همچنین استفاده نکردن بسیاری از شهروندان از ماسک و عادی انگاری آنان نگران کننده است.

احمدی با اشاره به اینکه با تجمعات انتخاباتی برخورد و از برگزاری اجتماعات جلوگیری می‌شود افزود: تا بهتر شدن شرایط بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد به ویژه شهر یاسوج همه هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، باغ‌ها و اماکن تفریحی غیر فعال بوده و اجازه پذیرش مهمان ندارند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.