دادگر: تعیین پاداش مدال آوران المپیکی جای تقدیر دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: میزان پاداش‌ها نسبت به گذشته کمتر شده است، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تصویب این میزان پاداش برای مدال آوران المپیکی جای تقدیر دارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در این باره گفت: وزارت ورزش و جوانان در یک اقدام خوب میزان پاداش مدال آوران المپیکی را تعیین و تصویب کرد که هر چند در مقایسه با دوره‌های قبل و شرایط تورم، میزان پاداش‌ها کاهش یافته است؛ اما باید بپذیریم که با توجه به مشکلات اقتصادی این میزان هم جای تقدیر دارد.

علی دادگر ادامه داد: بدون شک هر ورزشکاری تلاش می کند بهترین اتفاق ممکن را در المپیک برای خود رقم بزند و تیراندازان هم از این قاعده مستثنی نیستند. خوشبختانه فرآیند آمادگی ورزشکاران المپیکی ما برای حضور موفق در المپیک هم به خوبی پیش رفته است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ملی پوشان تیراندازی فعلا در کرواسی به سر می‌برند و تا قبل از المپیک هم در رویداد‌های آمادگی و رقابتی مجارستان و صربستان حضور خواهند داشت و قبل از المپیک هم در جام جهانی کرواسی شرکت می‌کنند.

علی دادگر با ابراز خرسندی از واکسیناسیون کرونایی المپیکی‌ها تصریح کرد: بدون شک تزریق واکسن کرونا خیال ورزشکاران را برای تمرین و مسابقه راحت‌تر خواهد کرد و ملی پوشان تیراندازی هم قرار است بعد از کرواسی واکسن کرونا را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار