شگفتی آفرینی ایرانجوان بوشهر؛

نخستین شکست خانگی فوتبال شهرداری همدان رقم خورد

تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه عجیب در خانه ۲ بر ۱ از ایرانجوان بوشهر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور، شب گذشته شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج از ساعت ۱۹:۳٠ به مصاف هم رفتند که ایرانجوان بوشهر با خلق نخستین شگفتی لیگ دو موفق به پیروزی برابر شهرداری چی های صدرنشین شد و در نهایت نخستین شکست خانگی شهرداری همدان در لیگ دو رقم خورد.

در ابتدا شاگردان رضا طلایی منش با گل محمد بیرانوند در دقیقه ۳۸ از ایرانجوان بوشهر پیش افتادند اما در ادامه این تیم قعر جدولی با پنالتی حمید نادری در دقیقه ۵۲ و گل سید میلاد احمدیان در دقیقه ۷۵ به بازی برگشت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و شوک بزرگی به تیم فوتبال شهرداری همدان وارد کرد.

شهرداری همدان با وجود این شکست با ۱۸ بازی و ۳۳ امتیاز و تفاضل گل ۹ همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دو گروه الف قرار دارد و علم و ادب تبریز به یک قدمی آن ها رسیده است و با یک اختلاف امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در جایگاه دوم است.

 ایرانجوان بوشهر هم با این پیروزی  با یک پله صعود در رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

دیدار بعدی شهرداری چی ها در هفته نوزدهم رقابت ها و دوم خرداد ماه برابر محتشم تبریز رده دوازدهمی خواهد بود.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فوتبال قابل پیش بینی نیست ..احتمالا شهرداری تیم ته جدولی ایرانجوان را دست کم گرفته ..هر بازی باید پر قدرت به میدان رفت فرقی نمیکنه با تیم ضعیف بازی کنی یا تیم قوی