مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک:

لازمه یک جامعه ایده آل توجه ویژه به معلمان است

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک گفت: اگر ما به دنبال جامعه ایده آلی هستیم باید آموزش و پرورش و معلم ها را دریابیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،ناصر شاه حسینی ،مدیر اداره آموزش و پرورش شهربابک در مراسم نمادین بزرگداشت مقام معلم گفت: اگر بخواهیم جایگاه معلم و جامعه ارتقا پیدا کند باید تحولی در آموزش و پرورش ایجاد شود.

او افزود: معلمان وارثان حرفه خداوند و پیامبران و به عنوان کسی هستند که می خواهد جامعه‌ای را تعلیم و تربیت کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه مسئولان نباید نگاه ویژه شان به معلمان فقط در هفته معلم باشد، تصریح کرد: شهرستانی که بیش از سه هزار و ۲۰۰ فرهنگی دارد لازم است میز خدمتی در همه ادارات را دو روز درماه در اختیار معلمان قرار دهند که کار آنان راحت‌تر انجام شود.

او اهمیت دادن به معلمان را توجه به جوانان و نوجوانان جامعه دانست و بیان داشت: لازم است مسئولان این نگاه را به صورت عملی ایجاد کنند.

شاه حسینی تأکید کرد: تکریم معلم نشان از اهمیت آینده جامعه دارد و اگر ما به دنبال جامعه ایده آلی هستیم باید آموزش و پرورش و معلم را دریابیم.

در این مراسم از ۳۳ فرهنگی برتر در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی و از ۷ فرهنگی بازنشسته نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جامعه ایده ال جامعه است که اختلافات را که اساس خلقت است، بپذیرد و با تمرکز بر اهداف مشترک عمل کند. الکترون و پروتون در تضاد با یکدیگر ضمن حفظ فاصله، زیربنای ماده و جهان را میسازند. اگر فاصله رعایت نکنند و وارد حریم خصوصی یکدیگر شوند، ساختار اتم فرو ریخته و امکان تشکیل ترکیبات متنوع وجود نخواهد داشت.
آخرین اخبار