ماجرای مصدومیت حدادی در اردوی آمریکا

اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آسیب دیدگی احسان حدادی، پرتابگر المپیکی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی، پرتابگر المپیکی کشورمان که در اردو در کشور آمریکا به سر می برد، ظاهرا از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است و حضورش در المپیک  توکیو  در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آسیب‌دیدگی به وجود آمده برای احسان حدادی، ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک در اردوی آمریکا اظهار کرد: حدادی دچار درد کمر شده بود و بعد از انجام  MRI  مشخص شد که دیسک کمر دارد. مکاتباتی از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی و  همچنین فدراسیون دو و میدانی با حدادی  صورت گرفت  و منتظر ارسال  مستندات، مدارک درمانی و اقدامات صورت گرفته از سوی این پرتابگر  هستیم  تا در این باره تصمیم‌گیری کنیم. ممکن است علاوه بر ارائه مستندات، نیاز باشد تا معاینات بالینی هم انجام شود که باید هماهنگی لازم در این باره  صورت بگیرد.

او افزود: در حال حاضر حدادی  تمرین و پرتاب می‌کند و فیلم‌های تمرینات و پرتاب‌ها را نیز فرستاده؛ اما  با این وجود بهتر است که تحت نظر باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد: ما در فدراسیون پایش هفتگی المپین‌ها را داریم که این پایش هم روی بحث شیوع کرونا و هم روی بحث مصدومیت‌های ورزشکاران المپیکی است. در واقع آن ها را رصد می‌کنیم تا بتوانند در نهایت بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشند. درباره  حدادی نیز باید پیگیر روند درمانی او باشیم. همان طور که گفتم، تمرینات حدادی قطع نشده و او تمرین لازم را انجام می‌دهد؛ اما بحث روی این است که بتواند بهترین نحوه عملکرد را داشته باشد و مشکلی به وجود نیاید.

اردیبهشت درباره این که آیا حدادی به المپیک توکیو می‌رسد، گفت: نیاز به معاینات تخصصی در خصوص مشکل حدادی وجود دارد. این کار یا باید در همان جا صورت بگیرد، یا این که او به ایران بیاید و از نزدیک وضعیتش را رصد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار