استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

حمایت ویژه از طرح‌های نوآورانه کارگران خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی از حمایت طرح‌های نوآورانه جمعیت کارگران استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:آموزش مهارت‌های ضمن خدمت تخصصی برای جامعه کارگران استان در هر رشته شغلی ضروری است.


بیشتر بخوانید


شجاعی افزود: یکی از معضلات ما کارکردن ۱۵۰هزار نیروی کار ساده در خارج از استان است در حالیکه به آموزش و تخصص جامعه کارگران بیش از پیش نیازمندیم.

او با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای استان موظف به ارائه سند آموزش ضمن خدمت کارگران است، عنوان کرد: با آموزش مهارت‌های تخصصی و به روز کردن این آموزش‌ها می‌توانیم با هماهنگی‌های انجام شده و بر مبنای نیاز سنجی کشور‌های خارجی این کارگران را به خارج از کشور نیز اعزام کنیم.

او جامعه کارگران را شریف‌ترین قشر و جامعه فعال و موثر دانست و افزود: وظیفه ما حل و پیگیری و به حداقل رساندن مشکلات این قشر است و تلاش کرده ایم در حد توان این مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی عنوان کرد: نگاه جامعه کارگران به نظام و مسئولان نگاه همراهی بوده است به طوری که به رغم تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده کارگران همیشه پیوند عمیق بین نظام و رهبری داشته اند.

استاندار خراسان شمالی خواستار پیگیری مشکلات جامعه کارگران استان در حوزه مسکن و تامین نداشته‌های رفاهی آنان نیز شد. گفتنی است در این جشنواره با حضور استاندار خراسان شمالی از ۱۲ کارگر منتخب تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.