امام جمعه شهرستان طبس؛

سپاه همیشه منشأ خیر و برکت بوده است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: سپاه مولود انقلاب بوده و همیشه برای انقلاب منشأ خیر و برکات بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس در مراسم دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سپاه و ایام ماه مبارک رمضان گفت: هر کس می‌خواهد که به نقش سپاه پاسداران پی ببرد باید ببیند دشمن چقدر علیه او کار می‌کند.

او افزود: هر گاه در زمینه انتخابات دیدید دشمن علیه یک نفر کار می‌کند بدانید او بیشتر کار کرده و جهادی عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی بیان کرد: سپاه از ابتدای انقلاب خصوصا در دهه اخیر در جبهه مقاومت اقداماتی را انجام داده است که در جهان تأثیرگذار بوده است.

امام جمعه طبس عنوان کرد:سپاه مولود انقلاب بوده و همیشه برای انقلاب منشأ خیر و برکات بوده است.

او ادامه داد: امروز هر کس می خواهد به نقش پاسدار در کشور پی ببرد باید ببیند دشمن چقدر علیه این نهاد مقدس حمله ناجوانمردانه دارد .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تأکید کرد: امروز که رهبر معظم انقلاب با اقتدار دست رد به سینه مستکبرین می زنند در مرحله اول با توکل به خدا اما در عرصه میدان عمل، به مردم و پاسداران عزیز متکی هستند و اگر پشتوانه ملی و سربازان نباشند رهبر جامعه اگر امیرالمومنین (ع) هم باشد در منزل خود خانه نشین می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار