امام جمعه فهرج:

رابطه ایران و آمریکا تاکنون چیزی جز ضرر نداشته است

امام جمعه فهرج گفت: رابطه ایران و آمریکا مثل رابطه یک بره گوسفند با یک گرگ است که تاکنون این رابطه چیزی جز ضرر در پی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام آقا ملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، همگان را به رعایت تقوای الهی فراخواند و گفت: تقوای الهی علاوه بر ایجاد آرامش، سعادت هر دو جهان را برای انسان به ارمغان می آورد و کسی که تقوای الهی را رفیق خود قرار دهد، هیچ غم و اندوهی برایش نیست؛ و لو اینکه در شدید‌ترین فتنه‌ها قرار گیرد.

او با اعلام اینکه امروز، روز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا است، افزود: رابطه ایران و آمریکا مثل رابطه یک بره گوسفند با یک گرگ بود و تاکنون این رابطه چیزی جز ضرر نبوده است؛ چرا که آمریکا سال‌های سال‌ها نفت ایران را چپاول کرده است.

حجت الاسلام آقا ملایی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" اشاره کرد و بیان داشت: اولین مانع تولید وضع تعرفه‌های زیاد تولید سال ۹۹ است که در حقیقت، خدمت به اقتصاد تولید، بازنگری قوانین است.

او تصریح کرد: امروز صدمین روز ارتحال ملکوتی علامه مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) است، عالمی که نامش تا ابد در تاریخ خواهد درخشید.

امام جمعه فهرج گفت: فراموش نمی کنیم در دهه ۷۰، هنگامی که غرب زدگان با انواع و اقسام شبهات به موانع انقلاب حمله کرده بودند، این عالم بزرگوار ایستادگی کردند و عمار گونه پای انقلاب ایستادند؛ طوری که خواستند ایشان را ترور شخصیتی کنند.

حجت الاسلام آقا ملایی افزود: این عالم ربانی همواره برای خدا کار کرد، کسی که کارش خالصانه باشد، قابل محو شدن نیست و همین جا، یاد این عالم بزرگوار را گرامی می داریم و از درگاه خداوند، غفران و رحمت الهی برایش مسئلت داریم.

حجت الاسلام آقا ملایی به روز ملی انرژی هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: انرژی هسته حق مسلم ملت ایران است.

 امام جمعه فهرج افزود: همچنین امروز روز سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی است که با عنوان روز هنر اسلامی نامگذاری شده است و حقیقتاً امروز فقدان حضور این بزرگ مرد را احساس می کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار