امام جمعه سمنان:

شعار سال ۱۴۰۰ نقشه راه مسئولان باشد

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: مخاطب اول شعار سال ۱۴۰۰ قوای سه گانه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شعار امسال در قالب تولید، پشتیبانی و مانع زدایی طراحی شده و باید نقشه راه همه مسئولان بخصوص قوای سه گانه قرار بگیرد.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: مردم هم در قبال تحقق شعار سال وظیفه دارند کالای ایرانی بخرند و به تولید و پیشرفت کشور کمک کنند.

او همچنین بر لزوم حمایت بانک‌ها از صنایع تاکید کرد و گفت: بانک‌ها هم باید با همکاری با صنایعی که دچار مشکل مالی شده اند به رونق صنعت و جهش تولید کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان برای ریشه کنی کرونا گفت: مردم نیکوکار استان سمنان در زمان شیوع کرونا ۲۹۰ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان کمک کردند و از مردم می‌خواهیم این کار خداپسندانه را برای تهیه بسته‌های معیشتی، جهیزیه نوعروسان، تبلت برای دانش آموزان و آزادی زندانیان نیازمند ادامه دهند.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال گفت: ناظران انتخابات دقت زیادی داشته باشند که فردی بدون سند و مدرک رد یا تائید نشود.

نماینده ولی فقیه استان سمنان در خصوص قرارداد ۲۵ ساله با چین هم گفت: ما پایبند به شعار نه شرغی ونه غربی هستیم، ولی با کسانیکه دشمن ما نیستند همکاری می‌کنیم.

او بیان کرد: ما به این قرارداد که در همه زمینه‌های باعث پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد امیدواریم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار