رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آزمون فلوشیپ پزشکی به تعویق افتاد

هاشمی نظری از تعویق آزمون فلوشیپ پزشکی به مدت یک ماه خبر داد.

سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از تعویق آزمون فلوشیپ پزشکی خبر داد و گفت: بنابر رأی صادره در موضوع ۸ نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دوباره به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی بیان کرد: ثبت نام در این آزمون از ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

هاشمی نظری اظهار کرد: پیش از این قرار بود این آزمون در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت همزمان در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شود که بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان آزمون به تعویق افتاد و در ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی به رمان دریافت کارت ورود به جلسه اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود. آزمون کتبی (به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

هاشمی نظری یادآوری بیان کرد: مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق سایت azmoon.tums.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از طریق سایت msp.sbmu.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی ایران از طریق سایت iums.ac.ir/index.php?site=fmddsse و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق سایت تحصیلات تکمیلی همان دانشگاه به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۱ تیرماه از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


هاشمی نظری با اشاره به زمان برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی اظهار کرد: آزمون شفاهی تمام رشته‌ها برای پذیرش فلوشیپ از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود و اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون برعهده دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.