ثبت بیش از ۲ میلیون تماس با ندای امداد اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ثبت بیش از دو میلیون و ۳۶۴ هزار تماس با ندای امداد ۱۱۲ در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۱۲ یک شماره بین‌المللی بوده و به عنوان شماره ملّی امداد و نجات در کشور محسوب می‌شود، گفت: در ۹ ماهه امسال دو میلیون و ۳۶۴ هزار و ۳۴۹ تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری انجام گرفته است.

او با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شماره اضطراری، افزود: یکی از ویژگی‌های این شماره این است که با تلفن همراه بدون سیم کارت نیز امکان برقراری تماس با ۱۱۲ امکان‌پذیر است.

نواختی مقدم گفت: واحد کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی و آسایش بیش‌تر افراد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته پاسخ گو و آماده دریافت حوادث و سوانح است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در حال حاضر سامانه ندای امداد ۱۱۲ در تمامی مناطق استان اردبیل فعال بوده و شامل بخش‌های اعلام حادثه - خود امدادی و کمک‌های اولیه- آشنایی با حوادث، سوانح و اصول ایمنی - آشنایی با کیف امداد و نجات خانواده - ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.